Wednesday, March 28, 2012

bangganya aku jadi rakyat Malaysia

helo kwn2....ari ni aku tetibe rajin lak nak taip nih...kali ni aku nak citer sal airport negara kite yg tercinte ni, KLIA....:)...teruja gak nak citer sal airport sbb aku suke suasananye..hehe..

ok, ape yang aku nak cite berkenaan dgn klia ni adalah baru2 ni KLIA had been ranked antara  airport yg terbaik di dunia. wow...bangge kan jadi warganegara malaysia..hehe...KLIA dpt tpt ke-5...if korang nak tau, 10 negare yg dpt tpt antara airport terbaik telah dimonopli oleh negara-negara asia... dan yg mendahuluinye adalah singapore....hopefully, satu ari nnti KLIA gak akan dapat achieve tpt yg pertama tu..but atleast now kite bole bebangge dgn pencapaian airport negare kite...mmm, LCCT? aku doakan juge dpt tpt dlm list kan...walaupun aku tau agak sukar..btw, airasia salu gak dpt award kan sbg low cost airlines terbaik...if i m not mistaken la...huhu...

before aku lupe la kan, mende ni aku tau pun daripada blogs up_to_mu. daripada ape yg aku bce, blogger tu gtau yg data-data yg didapati ntuk ranking ni adalah melalui soal-selidik yg diajlankan thadap beberape org responden yg terdiri drp pelancong2. sume ni telah dilaporkan oleh Skytrax World Airport (SWA).....kalu nk tau pe SWA tu...try ler google sndri..:P...


dgr kabo, KLIA ni nak di upgrade agi...KLIA 2...xtau status nye...huhu...maleh lak nak cari info sal tu (padahal google je..hehe)... sini aku nak tunjuk sket gambo2 yg aku donlod dr tenet wat tatapan korang2 yg xpenah tengok KLIA agi (sume dah tengok kot...) hehe...

ni bahagian dlm dekat2 area nak check in tu...

ni kat luor waktu malam...lawa kan? hehe


haaa..tu la klia... 2 pic jadi la kan? btw, semattt kan? hehe... tp kalu camtu pun ranking ke-5..camne lak tpt 1??? haaa..nak tau..search la sendiri...huhu...

ok lah kawan2, ni je ntuk kali ni..nnti kite cite lagi sal mende len lak k...:D

No comments:

Post a Comment