Friday, March 30, 2012

test minggu depan...

hello hai sume...

hari ni aku nak cite sal test yg akn stat mggu depan...mmm, agaknye ak ni dah sedia x ek? huhu.... ak xprepare ape lagi..xbukak agi pun buku nk revise lek ape yang aku dah study sem ni....btw, sem ni agak ringan la skit sbb just ade 4 subjek yg masuk test....xmcm sem2 sebelum ni smpai 7 subjek....tp, camne sekalipun ttp gak ade yg membebankan pale aku ni? nak tau ape? psm ler....walaupun xmasuk test tapi aku still isau coz data xdpt2 ag la..doakan ak k moge dpt kemudahan drp Allah..amin..

ok berbalik pade topik aku ari ni iaitu test...hurm, overall aku ase yg paling sukar adalah measurement 4...sbbnye mende ni nak kene banyak belek drawing...honestly, ak xbekenan sgt nk belek tu belek ni...huhu...memeningkan je...pe2 pun mende ni dah jadik kewajipan sebagai student qs la kan...hehe...kalu sume senang je tu bukan lah student namenye...(sedar pon...huhu)...

ak harap sem ni gak ak leh improve ak nye result...sem lepas naik la gak kan even still cannot achieve ape yg ak betol2 target. msh tengiang2 lagi result ak yg plg teruk mase sem 3...ak nk jadikan mende tu sbg pengajaran dlm idup ak..ak xnak pk dah perkare yg lepas tp kne beringt la kan...

ape yg penting skg ni ak kene fokus ntuk study ap yg dah diajar oleh lecturers....so, ape preparation plan ak? first thing first yg ak kene wat adalah kumpul sume balik nota2 yg ade...ak kene arrange betol2 mase study ak...ak xmo tensen2 n xmo give up before try my best in the test... disiplin diri ak kene tingkatkan...adeh, ase mcm ape lak dah...hehe...

ok lah, asenye cukuplah stakat ni dlu...hopefully, ape yg dirancang akn jadik kenyataan n ak dapat lakukan yg terbaik seterusnye dpt result yg baik...insyaAllah, amin...

p/s: tepati ape yg dirancang :)

No comments:

Post a Comment