Friday, March 30, 2012

first day of blogging...



tok la first day aku ada blog dikpun. lamak tok aku baca jak blog orang...hehe..not bad la polah blog tok.simple jak.aku sik lalek orang nak baca kah sik blog aku tok, lagipun aku makey basa sarawak jak..hehe. malas aku nak jadi orang puteh celup..haha.

hmm, ari tok macam besa..sikda pa polah aku kat rumah.baruk juak kak makan tek nak..kenyang juak la knk tok..hehe.aku nang mun da kat rumah apa jak polah...makan, tido...ya jak la..haha.baruk sedar drik aku tok malas koh..haha.hmmm, jenel pun satu hal, riya ngajak aku g skul ari kamis tok...alu sik jadi indah..apakah???huhu...

k lah, lak aku nymbong agik blog tok..harap la gilak aku sentiasa dapat update blog tok..hmm..k, chowwww...

p/s: post ni ak dah wat 3 taun lepas...tp baru publish ari ni??? hahaha

No comments:

Post a Comment