Wednesday, March 28, 2012

urghhhh...masa kian mencemburuiku

hai semua...rasanya agak lama jugak aku dah tak on blog aku ni. erm, ye lah bayak mende nak kene settle. spnjang taun ni, byk gak perkare yang aku tak jangke berlaku. ade yang sedih n ade gak yang menyenangkan ati. tp xpe, tu sume lumrah kehidupan. kalu semua baik je aku mgkin xkan dpt belajar dr ape yg aku hadapi kan..hehe....

ok lah, ari ni kirenye aku nak citer sal projek sarjana muda ku yang tertangguh agak lame. skg ni aku sgt2 la risau. aku x gi jumpe supervisor aku lagipun. aah...xjumpe walau sekali agi pun. tapi ari tu just terserempak ngn sv tu kt jalan. perghhh, mmg begegar gak la lutut. huhu... ye la kan, keje tak siap agi. actually, ni dah mggu ke-6 n draft ntuk chapter 4 n 5 kene anta mggu ke-9!!! alamak....ni pun dah ari kamis...so tgal 2 mggu agi la kan...huhu...ni sume angkara kedai komputer tu!!! xpe...sal komputer tu nnti aku cite nape...


ok skg plan aku nak settle dlu kumpul sume data. target aku gak by the end of next week, aku kene ada atleast 3 or 4 lagi kajian kes. actually, ak kene atleast ade 5 kajian kes keseluruhannye...hopefully, mende ni settle ya Allah....amin...by the way, next week is my week test so mmg kene pulun abes ler....nak settle ni nak study lagi kan...mmg banyak keje la...ye la, ni la akibat kalu suke bertangguh2...nak kate tu lumrah gak ke? hehe..x la kan...ni sume sal diri sendri....aku mmg 'suke' keje bertangguh2 ni...huhu...insyaAllah, kalu aku teruskan tekad n bersabar akan jumpe gak hasilnye...


lupe lak nak mention, before this aku dah dpt 1 kajian kes tu..but unfortunately, sume data yg aku simpan punah dek laptop aku wat hal n satu lagi sbb kedai tu laaaaaaa...huhuhuhu...eish, kene lagi ko 'kedai'..ok la, ape2 pun mulai ari ni aku kene usaha nk kumpul lagi data. kalu xpat gak...mampos ler aku...huhuhuhu....


ok, tu je ntuk thread ni. len kali jumpe lagi...thnx for reading my blog...:)

No comments:

Post a Comment